FANDOM

------------------------------------------------------------------------------------

Norma en actiu. Aquesta norma està en actiu actualment i, per tant, el seu text té ple efecte declaratiu i prescriptiu.

-------------------------------------------------------------------------------------

A tots els que la present vegin i entenguin, sapigueu que l'administrador ha redactat, ha publicat i ha posat en vigor la norma següent:

Articulat

1. Els usuaris del Portal Perenne podran comunicar-se amb l'administrador a través de correu electrònic, i viceversa, sempre que ho desitgin legítimament, d'acord amb aquesta norma.

2. Encara que la decisió final és de l'administrador, en principi és molt poc probable que es llegeixin emails de longitud igual o superior a 16 línies. Aquest recompte no inclourà, les línies blanques entre pàrrafs que hi pugui haver en l'email, si n'hi ha.

3. L'administrador es reserva el dret de no fer amistat amb ningú amb qui cartegi si no ho desitja, i de trencar les amistats amb que concurrin massa circumstàncies negatives, alhora que els amics fets per aquest mitjà tenen el dret de trencar l'amistat amb Unicorn si així ho desitgen. Per a reconstruir l'amistat caldrà, si es realitza, un acord entre Unicorn i la seva ara ex-amistat.

4. El dret de petició es reserva principalment per a resoldre dubtes sobre el Portal Perenne.

5. Aquesta norma obeeix la normatació i, en els casos en que correspongui, les altres normes que l'afectin.

6. D'acord amb l'article 6. de la normatació, s'indica que el correu de l'administrador és webmestre2(arroba)gmail(punt)com .

7. Les peticions i les seves respostes hauran d'aplicar el dret i deure al respecte moral.

Exhortació final

Per tant, ordeno i poso en vigor la següent norma, jo l'administrador Unicorn Gris, el dia 5 d'agost de 2018 a les 8:00 hores.