FANDOM

Veins

Home a mi ja me s'ha girat la lluna, amiga, que vaig fent vaig fent i afortunadament la salut de ferro, aixó es el millor regal del mon i mira que hi ha qui em diu que fins que no ens falta no es valora!!!

Mentida, a mi no em falta i la valoro terriblement. I de feina en negre n'hi ha molta, ara que cuan intento blanquejar-la em trobo obstacles a la mateixa administració. Saps alló de que una vol ser legal i no se'n surt??? doncs a mi aixó em dona mes feina encara (de la de sense cobrar) però lo que no pot ser es que l'hi digui a l'asistenta social que jo no vull acollir-me a les pagues de víctima si no que vull treballar legalment i ella em digui que no hi pot fer res.

N'estic farta de ties que calenten una cadira i cobren a fi de mes per una feina que no fan. La culpa de l'economía submergida es de la mateixa administració que la fomenten, a mes amb una falta d'educació "aspelusnant" i jo que no callo ni davall l'aigua i planto cara a la injusticia, i me fot un pito si caig be o se per mi lo que no està be no està be. No sóc cap víctima, per aixó no he de viure penjada de l'estat amb una pagueta mentre treballo en negre a l'hostelería o a la terra o a la xarxa.

Mira lo que em reventa el fetge; gent com tu o el meu pare que pateixin retallades en els ajuts que veritablement necessiteu i jo que estic be per treballar m'aboquen a que m'aprofiti d'unes lleis que a mi ...francament, em semblen fomentar la cara dura. Ja se que tot hom en dirà que sóc una tonta, "pus" si, sóc una tonta però a les nits dormo tranquila per què em se honesta. Farta estic de gent que es queixa de com va el país a la barra del bar i no mouen un dit per fer res, ells ja cobren les paguetes i continuen alimentant l'economía submergida sense cap mirament.

Be, si se senten tranquils ja s'ho farán, però jo els faré callar sempre que vulgui dient que son uns hipòcrites aprofitats i que no cal que critiquin tant als "politics" corruptes si ells fan pitjor.

. #alguhohaviadedir